Alla inlägg den 5 maj 2010

Av Tolkaren - 5 maj 2010 12:00

Jag hade  registrerat en blogg som jag kallat för samma sak som ovan men med adressen tolkaren. Jag har kollat åtskilliga gånger och fått besked att både användarord och maladress redan används, men förstår inte varför jag inte får något aktiveringsmail.  Jag kopierade ju adressen (e-post) så  jag kan inte ha skrivit fel. Man ska kunna börja blogga inom en minut. Det är tur att jag  har många mailadresser att välja bland nu, men denna fick jag ett aktiveringsmail genast. Mysko med det andra faktiskt. Men det kan vara något tekniskt som varken jag eller Bloggsida kan "klandras" för. Vet ju hur knäppt det kan bli ibland, men också hur fantasiskt och fint det kan bli när det fungerar för det gör det ju turligt nog också. Men med tanke på hur många som bloggar är det rent otroligt att det funkar överhuvudtaget och alla andra som surfar på olika sidor./

Om någon tycker att det är "något märkliga" dator, beror det på att jag har fört över inlägg från en annan blogg./ Den sidan ligger nere ibland, någon gång minst en vecka och hoppas kunna "gardera mig" lite på det här sättet...  Blir ju frustrerande i längden att inte kunna logga in alls...

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards